poniedziałek, 26 listopada 2012

Shine bright like a diamond

Dużo czasu minęło od ostatniego posta, dlatego postanowiłam to zmienić i zacząć pisanie wraz z moją koleżanką Marcyś :) Podczas mojej nieobecności długo zastanawiałam się czy dam rade prowadzić bloga, skoro jestem taka zabiegana i na nic nie starcza mi czasu. Teraz jednak myślę, że we dwie spokojnie sprostamy temu zadaniu. Będziemy starały się dodawać posty kiedy tylko znajdziemy na to czas :]

Na blogu zobaczycie obowiązkowo stylizacje, a także sesje, inspiracje i inne wydarzenia z naszego życia. No więc pozostaje mi mieć nadzieję, że przyjmiecie mnie ponownie i Martynę jako nowego członka bloga z otwartymi ramionami :3 Zobaczymy co uda się nam wskórać! :D

Tydzień temu spędziłyśmy razem świetną niedzielę w Pałacu Bursztynowym na pokazie fryzur, zwłaszcza, że brały w nim udział nasze bliskie znajome. Miałyśmy czas żeby z nimi pogadać, pooglądać i rzecz jasna przekąsić coś w restauracji :) Dlatego mamy dla was naszą osobistą relację w postaci zdjęć - Miłego oglądania !

English version
Much time has passed since the last post, so I decided to change that and start writing with my friend Marcyś :) During my long absence, I was wondering if I could lead the blog, since I am such the busy and I didn't have enough time. Now, however, I think the  we will meet this challenge. We will try to add posts as often as possible :]

On the blog you will see outfits, as well as sessions, inspirations and other events from our lives. Well, I still hope that you will accept me again and Martyna as a new member with open arms :3 We'll see what we can do! :D

A week ago we spent a great time on Sunday at the Palace of Amber on the hairstyles show where our friends were involved as models. We had time to talk to them, watch the show and of course eat something in restaurant :) So we have for you our personal relationship in the form of pictures - Enjoy!












34 komentarze:

  1. Ciesze sie, ze bedziecie we 2 ;)) fajne foty! laaadne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia na tym blogu są po prostu fantastyczne, idealny klimat :) będę zaglądać częściej, dodaję do obserwowanych

    add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, z klimatem:).
    Masz genialne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, prowadzenie bloga razem;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję^^ W takim razie zapraszam do mnie w każdej chwili:)
    Ale Wy ładne <3 Super klimat zdjęć:)
    Ja będę też zaglądać:) Obserwuję ^^
    Miłego wieczoru:*

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy na realizacje :D
    i sliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sweterki z motywem skandynawskim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wasz blog jest pełen inspirujących zdjęć i stylizacji, będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowne zdjęcia a Ty śliczna, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, mają już praktycznie magię świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :) Zapraszam na giveaway do wygrania 20$ na dowolną parę okularów :D http://anitolw-asiolw.blogspot.com/2012/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie tutaj :) zostanę na dłużej.
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie tutaj i robisz cudowne zdjecia! :) Podoba mi sie rowniez to ze sa notki po angielsku co mi ulatwia czytanie ale jednak brzmia troche jak przetlumaczone przez google momentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu się doczekałam! ;) Czekam na dalsze posty z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie ladne zdjecia naprawde wykonane mistrzowsko;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. sooo coool!
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne zdjęcia!
    na pewno zajrzę tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję! :) Bardzo podobają mi się kolory, które występują na zdjęciu, tworzą świetny klimat. Na pewno będę wpadać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i ten sweterek w śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje ;*
    Ślicznie wyglądacie, zarówno sweterek jak i bluza piękne <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne zdj, sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są przecudowne ! Takie pełne magii ! Milo mi poznać twoja koleżankę :)
    Dziewczyny jesteście śliczne !!

    OdpowiedzUsuń